Hotel Kapitány Program

Elindult a Hotel Kapitány✭✭✭✭superior Wellness
egyedi és előnyökkel teli Loyalty Programja.

Nagy öröm számunkra, hogy hosszas előkészületek, tervezgetések után, rengeteg vendégvélemény olvasgatást követően és számos javaslatot megfogadva megvalósíthattuk régóta dédelgetett álmunkat; létrehoztunk egy olyan törzsvendég programot, amellyel egyszerűen, hatékonyan tudjuk vendégeink belénk fektetett bizalmát és hűségét meghálálni. 
Köszönünk minden együtt megélt sümegi élményt, a rengeteg nálunk töltött éjszakát, pozitív visszajelzést!

Egy szuper közösséghez tartozni mindig jó dolog,
köszöntjük a Kapitány Loyalty Programban!

Loyalty Programunk már Önre is vár.

  • Regisztrációja után azonnal 10 bónuszponttal jutalmazzuk.
  • Pontjait már az első foglalásnál beválthatja.
  • Foglalásai után a jövőben extra pontokat írunk jóvá, melyeket kedvezményekre válthat következő foglalásánál.

Előnyök, kedvezmények kizárólag tagoknak.

  • Egyedi akciók első kézből - Exkluzív promóciók törzsvendégeknek.
  • Minden, a szálloda weboldalán indított foglalása után pontjóváírás és azonnali kedvezmény jár.
  • A végösszeg akár 12%-át pontokkal is fizetheti.
  • Több pihenés = több élmény + ráadás pontok és magasabb kedvezmény

Hogyan lehetek csapattag?

  • A regisztráció mindössze pár kattintás és néhány adat megadása.
  • Regisztráció után megerősítés is szükséges.
  • Személyes és számlázási adatainak megadása önkéntes.
  • Adatait, ajánlatkéréseit, jövőbeli foglalásait saját loyalty fiókjában kezelheti.
  • Preferenciáit egyedileg, saját felhasználói profiljában állíthatja.

Regisztráció kötelezettség nélkül.

Loyalty Programunk tagjaként csak nyerhet. Már a regisztrációért is pont jár, mely kedvezményekre váltható.

Hotel Kapitány Program tag leszek

A Hotel Kapitány Program szintjei:

Apród
A(z) Apród tagság feltétele
A(z) Apród tagság előnyei
A foglalásai végösszegének 5%-ig használhatja fel pontjai értékét!
A következő foglalása értékéből 1.000 forintonként jóváírunk 1 pontot! A következő foglalása értékének %-át jóváírjuk pontok formájában!
Megszerzett pontjai 50 forintot érnek!
Lovag
A(z) Lovag tagság feltétele
6 éjszaka
elköltése
és
2 foglalás
megléte
és
200.000 Ft
elköltése
A(z) Lovag tagság előnyei
A foglalásai végösszegének 10%-ig használhatja fel pontjai értékét!
A következő foglalása értékéből 1.000 forintonként jóváírunk 1 pontot! A következő foglalása értékének %-át jóváírjuk pontok formájában!
Megszerzett pontjai 50 forintot érnek!
Kapitány
A(z) Kapitány tagság feltétele
12 éjszaka
elköltése
és
6 foglalás
megléte
és
1.500.000 Ft
elköltése
A(z) Kapitány tagság előnyei
A foglalásai végösszegének 12%-ig használhatja fel pontjai értékét!
A következő foglalása értékéből 1.000 forintonként jóváírunk 1 pontot! A következő foglalása értékének %-át jóváírjuk pontok formájában!
Megszerzett pontjai 50 forintot érnek!
  • 2000 Ft értékű wellness kupon, mely a szálloda wellness részlegén váltható be min. 8000 Ft értékű szolgáltatás vásárlása esetén
  • meglepetés bekészítés a szobában
  • névreszóló asztalfoglalás az étteremben

Gyakori Kérdések

Természetesen! Sőt! Érdemes már az első foglalás előtt regisztrálni, hiszen a regisztrációért, valamint egyéb adatok megadásáért is pontokat szerezhet, melyeket akár már az első pihenés során jóváírhat!
Regisztrációra mindenképpen szükség van a tagsághoz, a https://hotelkapitany.hu/loyalty-program oldalon a REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva az adatok kitöltése csupán pár perc, és máris élvezheti az előnyöket! 

Törzsvendégeinket külön e-mailben is értesítettük az indulásról. A levélben található linkre kattintva csupán egy jelszó megadásával tudnak regisztrálni a programba.
Javasoljuk, hogy egy családból csak az regisztráljon, aki a foglalásokat intézi. Ehhez az egy fiókhoz az első belépéskor valamennyi családtagot hozzá tudja adni. Foglaláskor csak annak az egyenlegéből tudjuk a pontokat levonni, aki weboldalunkon bejelentkezett, és a pontot is csak ide tudjuk jóváírni. Több különböző fiók pontjai nem összevonhatók, így érdemes családonként egy fiókot regisztrálni.
A Kapitány Hűségprogramot azért hoztuk létre, hogy a szállodánkban pihenő, a minket több alkalommal is választó vendégeink hűségét honoráljuk! 3 különböző törzsvendég szinten gyűjthetőek a pontok, minél magasabb szinten van egy vendég, annál több kedvezményben, extra szolgáltatásban részesülhet. Élvezheti az egyedi - kifejezetten a hűségprogram tagjainak szánt akcióinkat, kedvezményeinket!
Mielőtt szállodánk weboldalán ajánlatot kérne vagy online foglalást indítana, lépjen be törzsvendég fiókjába. Az így indított valamennyi foglalás értéke után rendszerünk pontokat ír jóvá. A foglalás után kapott pontok a távozás napjával válnak aktívvá, ekkortól a következő pihenésre már felhasználhatók.
Lépjen be törzsvendég fiókjába, mielőtt szállodánk weboldalán ajánlatot kérne vagy online foglalást indítana. Ha van felhasználható pontja, a foglalás véglegesítésekor a rendszer automatikusan felajánlja majd a lehetőséget, hogy az adott pontmennyiségnek megfelelő összeget a fizetendő végösszegből levonja.
A hűségprogramban a regisztráció utáni első foglalástól gyűjtheti a pontokat. A regisztráció előtti foglalások nem vesznek részt a pontgyűjtésben. Azon vendégeink, akik korábban már jártak a Kapitányban, és hírlevélben értesültek a regisztrációs lehetőségről, a csatlakozás után már arra a törzsvendég szintre kerülnek, mely eddigi foglalásaik alapján megilleti őket. 

A regisztrációért és további adatok megadásáért kapott pontok 365 napig érvényesek. AA foglalások után szerzett pontok érvényessége az APRÓD és LOVAG szinten 730 nap, vagyis 2 év, a KAPITÁNY szinten 1095 nap, vagyis 3 év. Az elutazáskor aktiválódó pontokat  tehát 2 éven belül (Kapitány szinten 3 éven belül) tudja egy újabb foglaláshoz beváltani. A következő pihenés lehet ennél későbbi időpontban is. A pontbeváltáshoz a foglalásnak kell a megadott határidőig megtörténni.

Ha a foglalást töröljük, az ahhoz beváltott pontok az eredeti érvényességgel újra felhasználhatók.
Ha módosítjuk a foglalást, 

  • pl. egy későbbi időpontra, és az eredeti foglaláshoz beváltott pontok érvényessége közben lejárt, azokat a módosított időpontnál már nem tudjuk figyelembe venni.
  • az eredeti foglalás szerint számítjuk fel a szerzett pontokat, a módosítás során jelentkező különbséget utólagosan, manuálisan módosítjuk, melyek egy következő foglalás során válthatóak be.