Általános Szerződési Feltételek

1. A Szolgáltató adatai

Banki adatok: 

2. Általános szabályok

2.1. Az Általános Szállodai Szerződéses Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Hot-Ép Kft.  (8330, Sümeg, Tóth Tivadar u. 19.  a továbbiakban: Szolgáltató) szerződést köt Vendégeivel a szálláshelyei és szolgáltatásai igénybevételére.

2.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel. 
2.3.  A szerződés megkötésével egyidejűleg a vendég tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és eltérő megállapodás hiányában ezt tekintik irányadónak.

3. Szerződő fél

3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. 

3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (a továbbiakban: Felek).

3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles, de jogosult vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. A Szerződéses jogviszony

4.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 72 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik. A vendég a kiküldött ajánlatot addig tudja elfogadni, amig van szabadon a kiajánlott szobatípusból. A szobákat nem áll módunkban tartani.

4.2.  A Szerződés a Vendég írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik, a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.

4.3. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, elérhetőségét, érkező fők létszámát, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások pontos megnevezését. A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, tartalmazza továbbá a fizetési és lemondási feltételeket.

A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

Szállodai alapszolgáltatás

A mindenkori szobaár magába foglalja a szállást standard kétágyas szobában, a félpanziós ellátást, valamint a wellness részleg használatát: kül- és beltéri medencék (úszómedence, wellness medence élményelemekkel, pezsgőfürdő, gyermekmedencék, relax szoba); szauna-sziget (infra szauna, finn szauna, szoft szauna, gőzkabin); TechnoGym fitneszterem (kardiogépek, fürdőköpeny és szauna lepedő használata biztosított). Szerdán és szombaton garantált TÖRTÉNELMI LOVASJÁTÉKOK & MONGOL LOVASKASZKADŐR BEMUTATÓ. (A szálloda a programváltozás jogát fenntartja.) Ingyenes parkolási lehetőség a szálloda saját parkolójában.

Vendéglátás

A szálloda félpanziós ellátásként svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. Az étteremből ételt/italt kivinni csak az étteremvezető előzetes engedélyével szabad. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség. 

Wellness 

A wellnes-szolgáltatások a Wellnessrészleg előírásainak betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve. Masszázsok, kozmetikai-, fodrász szolgáltatások igénybevételére előzetes bejelentkezés szükséges. A lefoglalt szolgáltatások lemondására 24 órával az igénybevétel előtt van lehetőség, ezt követően a Szolgáltató lemondási díjat számíthat fel.

Szabadidős tevékenység

A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A programok a www.hotelkapitany.hu honlapon, illetve a szálloda egyes tájékoztatóiban kerülnek feltüntetésre. A Hot-Ép Kft. egyes programjai csak meghatározott minimum létszám esetén indulnak. A szálloda a programváltozás jogát fenntartja. A programokon a Vendég saját felelősségére vehet részt. 

5. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

5.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig köteles elhagyni (Check out), kivéve ha előzetes megbeszélést követően a Szolgáltató a korábbi érkezést (Early check in), illetve a későbbi elutazást (Late check out) nem teszi Szerződő félnek lehetővé.  A korábbi érkezés illetve a későbbi elutazás díját a mindenkori árlista tartalmazza.

5.2. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 24.00 óráig, joga van arra, hogy elálljon a szerződéstől  - kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre -, és ezáltal a lemondási feltételekben meghatározott kötbérfizetési kötelezettség lép életbe. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 10:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka díját a Szolgáltató felé meg kell fizetnie.

5.3. A Szolgáltató általi írásban megküldött ajánlat elfogadásával, a foglalás véglegesítéséről szóló visszaigazolással, továbbá a helyszínen vagy előre online kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég a Hotel Kapitány Általános Szerződési Feltételeit elfogadja, és köteles betartani. 

5.4. A tartózkodás során szükséges információk a szobai mappán lévő QR kóddal digitálisan letölthetőek. Emellett a szálloda recepciója 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére.

6. Árak

6.1. A Szolgáltató által működtetett szálloda szobaárai (Rack Rate) a szállodai szobában, vagy a szálloda recepcióján kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (étterem/drinkbár, wellness) állnak rendelkezésre.

6.2. A szolgáltató árait jogosult magyar forintban és bármely konvertibilis valutában is meghatározni. 

6.3. A szolgáltató vállalja, hogy az aktuális szállodai szobaárait, az aktuális akcióit, kedvezményeit, és egyéb ajánlatait az általa működtetett www.hotelkapitany.hu weboldalon közzéteszi. A szálloda szolgáltatásait közvetítők útján is forgalmazza. Az akciók során alkalmazott árakból, egyéb tényezőkből következően a szolgáltatások ára azonos időben is eltérhet. Emiatt a vendég a szolgáltatóval szemben igényt nem érvényesíthet, rá az általa kötött szerződés szerinti árak vonatkoznak.

6.4. Áraink a foglaltság, azaz a szabad kapacitás és a tartózkodás időtartamának függvényében, valamint szobatípusainktól függően változhatnak. 

6.5. A Hot-Ép Kft. az árváltozás jogát fenntartja. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Ez nem vonatkozik az érvényben lévő árajánlatban szereplő és az írásban visszaigazolt árakra. 

6.6. A Hot-Ép Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák az érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t. A Hot-Ép Kft. a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. A szállásdíjak nem tartalmazzák  az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni. 

7. Megrendelés módosítása

Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, szobatípus vagy a létszám módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében írásban van lehetőség. 

8. Ajánlatok, kedvezmények

8.1. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.

8.2. Kapitány Loyalty programunk keretében az online hűségprogramba regisztrált törzsvendégek, nemcsak pontokat gyűjthetnek, melyeket későbbi foglalásaik során kedvezményre válthatnak, de hozzáférésük lesz a szálloda egyedi akcióihoz, promócióihoz! 

8.3. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze más kedvezménnyel. 

8.4.  A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

9. Szobafelárak

A csomagár standard szobában történő elhelyezésre vonatkozik. Lehetőség van felár ellenében magasabb kategóriájú szoba igénylésére is szabad kapacitás függvényében. 

Felár megnevezéseFt/szoba/éj
Vár felöli erkélyes standard kétágyas szoba 5 500 Ft/éj
Családi szoba 7 500 Ft/éj
Superior szoba 12 500 Ft/éj
Lakosztály 12 500 Ft/éj
Junior lakosztály 15 000 Ft/éj
Nászutas lakosztály 20 000 Ft/éj
Két légterű lakosztály 20 000 Ft/éj

Egyágyas szobafoglalás esetén (1 fizető fő a szobában) a kétágyas ár 70%-a kerül felszámításra.

Gyerekkedvezmények: A szolgáltató azon vendégei részére, akik gyermekkel érkeznek, kedvezményeket biztosít. A kedvezmény mértékét a szálloda a honlapján tünteti fel. 

9. Lemondási feltételek és előleg fizetési szabályok

9.1.  A megrendelőnek a lemondást a szolgáltatóval minden esetben írásban kell közölnie. Online foglalás esetén, amennyiben a Vendég a szálloda saját honlapján foglalt, a visszaigazolásra válaszolva van lehetőség a megrendelés lemondására.  Közvetítő partnereink valamelyikénél történt foglalás esetén (booking.com, szallas.hu, szallasvadasz.hu, utazzitthon.hu) az adott foglalási felületen szükséges a rezerváció törlése. 

9.2. A lemondási feltételek egyéni foglalásokra érvényesek, csoportok, rendezvények, konferenciák esetén a szerződésben megadott feltételek érvényesek. 

9.3.  Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek a visszaigazolásban szereplő feltétek szerint alakulnak. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz kötött termékei - így például akciós ajánlatai - foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.

9.4.  A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

10. Fizetés módja, garancia

10.1. A szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti az általa a Vendég számára küldött írásos visszaigazoláson.

10.2. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint a belföldi szállodák esetében – a hatályos jogszabályoknak megfelelően -Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya) rendezhető. Egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is, az igénybe vett szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás a szálloda bankszámlájára. Külön szerződés alapján a szálloda által és / vagy szerződött partnere által kiállított voucher, kupon is elfogadható. 

10.3. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására kérhet hitelkártya garanciát, továbbá előleg megfizetését a fizetendő összeg egy részére vagy annak teljes összegére.

10.4. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban. A Szolgáltató a HUF-on kívül EUR-t fogad el számlakiegyenlítés céljából. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató számlavezető Bankjának a Vendég érkezési napján érvényes deviza eladási árfolyamán vagy a szolgáltató által előzetesen meghatározott és a vendég számára hozzáférhetően közzétett árfolyamon történik. EUR pénznemben történő készpénzes fizetés esetén az esetlegesen visszajáró összeget HUF-ban egyenlíti ki a Szolgáltató.

10.5. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.

10.6. A vendég a tartózkodása során igénybe vett szolgáltatásokról szóló szobaszámla kiegyenlítését a szállodai recepción teheti meg, ahol a szolgáltató munkatársai számlát készítenek a számlakészítésre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.

11. Háziállatok

11. 1. A Szolgáltató szálláshelyére háziállatot kizárólag előzetes egyeztetést követően, korlátozott számban és a szabad kapacitás függvényében, parkettás szobában történő elhelyezéssel, tudunk fogadni. Kisállat a szálloda egész területén a Vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják. A háziállat felár díját a mindenkori árlista tartalmazza.

11.2. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért, illetve köteles az esetleges extra takarítás díját a helyszínen megfizetni. 

Feltételek:

12. A Vendég jogai

12.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe a kiírásnak megfelelő nyitva-tartási időben.

12.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt, az elutazás időpontjáig. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.

12.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik. A szálláshelyről történt elutazást követően utólagos kártérítés benyújtására nincs lehetőség. 

13. A Vendég kötelezettségei

13.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

13.2.  A vendég köteles gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó kiskorúak folyamatosan felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak és megfelelően, a ház rendjét betartva viselkedjenek a szolgáltató szállodájában. 
A kiskorú, vagy más okból nem teljes cselekvőképességű személy károkozásáért – függetlenül attól, hogy a károkozó magatartásra felügyelete alatt vagy azon kívül kerül sor – a szállodában tartózkodó felnőtt szülő, kísérő köteles minden károsult irányába helytállni.

13.3. A vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szálloda recepcióján és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.

13.4. A szolgáltató berendezéseiben és felszerelési tárgyaiban okozott kárért teljes anyagi és erkölcsi felelősséggel tartozik a kárt okozó. 

13.5. A szobákból, illetve az épületből bútorokat, berendezési tárgyakat kivinni, áthelyezni nem megengedett. 

13.6. A Vendég saját ételt, italt nem hozhat be a szálloda területére, továbbá az éttermi szabályzatot mindenkor köteles betartani.

13.7. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2012. január 1-től a szálloda nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a szállodához tartozó teljes nyílt területen (beleértve a teraszokat, erkélyeket is) tilos a dohányzás. A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességére felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a szálloda elhelyezte.  A szálloda alkalmazottjai jogosultak a vendégeket, valamint a  szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó személy jogsértő magatartása miatt a szálloda üzemeltetőjét az illetékes hatóság hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje.
A szobában történő dohányzás esetén a Szolgáltató jogosult extra takarítási díjat felszámolni a Vendéggel szemben.

13.8. Tűz és bármely észlelt veszélyhelyzet esetén a Vendég köteles a recepciót haladéktalanul értesíteni.

14. A Vendég kártérítési felelőssége 

14.1. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni. 

14.2. A kártérítési kötelezettség a komplexum teljes területén lévő vagyontárgyakban okozott károkra egyaránt kiterjed. 

15. A Szolgáltató jogai

15.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.

15.2. A szolgáltató területén a portaszolgálat jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére.

15.3. Vagyon- és balesetvédelmi okokból a szálloda területe biztonsági kamerákkal van ellátva. A vendég a szállodába történő belépéssel hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket az elektronikus rendszer a törvényi szabályozásnak megfelelően tárolja, utána automatikusan törlésre kerül.

15.4. A szolgáltató területén a szállodai vendégek szórakoztatása érdekében különböző programok kerülnek lebonyolításra. A programokról fotó- és videófelvételeket készíthet a szolgáltató munkatársa, vagy a szolgáltató által az erre a feladatra igénybevett vállalkozás, marketing és promóciós célokra. A programokon megjelent vendég tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy ilyen módon a róla készített felvétel megjelenhet kiadványokban és különböző reklám felületeken. A szolgáltató az adatvédelmi és személyiségi jogokhoz fűződő érdekek érvényesítésére törekszik, azonban a felvételeken szerepelő felismerhetetlenséget garantálni nem tud. A szolgáltató ebből fakadóan, vagy más vendég által készített fotók, videók közreadása miatt nem vállal felelősséget.

16. A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles:

17. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

18. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

19. Elhelyezési garancia

19.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

19.2. A Szolgáltató köteles;

a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

20. A vendég betegsége, halála

20.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

20.2.  A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében. 

21. Titoktartás

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.

22. Vis major

Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

23. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok, a Polgári  Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

24. Adatvédelmi nyilatkozat

A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésre bocsájtott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.

A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira (amennyiben a vendég ehhez hozzájárult) használja fel.

A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató a szálloda honlapján tüntet fel, illetve az érvényes ÁSZF-et a szálloda recepcióján is elhelyezi.

 25. Vegyes rendelkezések:

Jelen általános szerződési feltételek 2021. 01. 30. napjával lépnek hatályba. Rendelkezéseit az egyedi szerződések szabályaival együtt kell alkalmazni.

9.7
Vendégeink véleménye

“Szuper,most először voltunk,de még menni fogunk”

2024. március 24.

“Vissza fogok térni. Ajánlom másnak is.”

2024. március 23.

“Szép napot kívánok nagyon jól éreztük magunkat és még biztosan fogunk menni.”

2024. március 17.

“Hosszú hétvégére utaztunk. Születésnapot is ünnepeltünk aminek a megszervezésében is maximális segítséget kaptunk(torta,külön asztal stb). Nincs ami ne a 10 pontot kapja a személyzet kedvessége,a szobák ,fürdő ,masszás,mind-mind kifogástalan,A lovagitornát és az azt követő lakomát pedig nem szabad kihagyni. Még biztossan jövünk ide máskor is.”

2024. március 16.

“Az egyiklegjobb szálloda amiben voltunk. Kitűnő! ”

2024. március 16.

“Fantasztikus hely, csak ajánlani tudom! Le a kalappal Papp Imre és családja előtt, amit nap mint nap tesznek! A személyzet szintén ☆5-ös minden részlegen! ”

2024. március 16.

“Nagyon tetszett, minden rendben volt. ”

2024. március 16.

“Nagyon jól éreztük magunkat, a wellness, a reggeli, a vacsora és a szoba is kifogástalan volt. Nagyon kedves a személyzet, ha valami kérés van, segítőkészen állnak hozzá. Jó érzés ide visszajönni, mert egy ilyen kellemes környezetben a legjobb pihenni. Köszönjük szépen! ”

2024. március 15.

“Máskor is visszatérünk!
Lányoméknak most vettem ajándékutalványt önökhöz, hadd legyen részük egy kis kényeztetésben!”

2024. március 15.

“Tiszta,barátságos, vendégszerető hely; mindenkinek ajánlom!”

2024. március 15.

“Üdv.
Nagyon jól éreztük magunkat!
A személyzet nagyon kedves,és segítőkész volt!
Biztosan visszajövünk még!
Köszönjük!”

2024. március 14.

“Köszönjük a szíves vendéglátást! ”

2024. március 14.

Aktuális ajánlataink

Aktuális ajánlataink

Tartalmas kikapcsolódás bármelyik évszakban.

Wellness hétköznapok a Kapitányban

Wellness hétköznapok

-20%
kedvezmény
már 26 900 Ft / fő / éj ártól
Részletek
Sümegi wellnesshétvége

Sümegi wellnesshétvége

-15%
kedvezmény
már 31 900 Ft / fő / éj ártól
Részletek