















1. A Szolgáltató adatai
Cégnév: HOT-ÉP Építőipari és Vendéglátó Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Hot-Ép Kft.
Cím: 8330, Sümeg, Tóth Tivadar u. 19.
Cégjegyzékszám: 19-09-501.546
Adószám: 11328977-4-19
Csoportos adóazonosító: 11781080-5-19
EU adószám: HU17781080
NTAK Regisztrációs Szám: SZ19000214
Banki adatok: OTP Bank, Sümegi Fiók: 11748100-20131502-00000000
IBAN: HU02 11748100-20131502-00000000
SWIFT KÓD: OTPV HUHB
Telefon: 06/87-550-166
E-mail: sales@hotelkapitany.hu
Internet: https://www.hotelkapitany.hu
2. Általános szabályok
2.1. Az Általános Szállodai Szerződéses Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Hot-Ép Kft. (8330, Sümeg, Tóth Tivadar u. 19. a továbbiakban: Szolgáltató) szerződést köt Vendégeivel a szálláshelyei és szolgáltatásai igénybevételére.
2.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
2.3. A szerződés megkötésével egyidejűleg a vendég tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és eltérő megállapodás hiányában ezt tekintik irányadónak.
3. Szerződő fél
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (a továbbiakban: Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles, de jogosult vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
4. A Szerződéses jogviszony
4.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 72 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik. A vendég a kiküldött ajánlatot addig tudja elfogadni, amig van szabadon a kiajánlott szobatípusból. A szobákat nem áll módunkban tartani.
4.2. A Szerződés a Vendég írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik, a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
4.3. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, elérhetőségét, érkező fők létszámát, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások pontos megnevezését. A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, tartalmazza továbbá a fizetési és lemondási feltételeket.
A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
Szállodai alapszolgáltatás
A mindenkori szobaár magába foglalja a szállást standard kétágyas szobában, a félpanziós ellátást, valamint a wellness részleg használatát: kül- és beltéri medencék (úszómedence, wellness medence élményelemekkel, pezsgőfürdő, gyermekmedencék, relax szoba); szauna-sziget (infra szauna, finn szauna, szoft szauna, gőzkabin); TechnoGym fitneszterem (kardiogépek, fürdőköpeny és szauna lepedő használata biztosított). Szerdán és szombaton garantált TÖRTÉNELMI LOVASJÁTÉKOK & MONGOL LOVASKASZKADŐR BEMUTATÓ. (A szálloda a programváltozás jogát fenntartja.) Ingyenes parkolási lehetőség a szálloda saját parkolójában.
Vendéglátás
A szálloda félpanziós ellátásként svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. Az étteremből ételt/italt kivinni csak az étteremvezető előzetes engedélyével szabad. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség.
Wellness
A wellnes-szolgáltatások a Wellnessrészleg előírásainak betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve. Masszázsok, kozmetikai-, fodrász szolgáltatások igénybevételére előzetes bejelentkezés szükséges. A lefoglalt szolgáltatások lemondására 24 órával az igénybevétel előtt van lehetőség, ezt követően a Szolgáltató lemondási díjat számíthat fel.
Szabadidős tevékenység
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A programok a www.hotelkapitany.hu honlapon, illetve a szálloda egyes tájékoztatóiban kerülnek feltüntetésre. A Hot-Ép Kft. egyes programjai csak meghatározott minimum létszám esetén indulnak. A szálloda a programváltozás jogát fenntartja. A programokon a Vendég saját felelősségére vehet részt.
5. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
5.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig köteles elhagyni (Check out), kivéve ha előzetes megbeszélést követően a Szolgáltató a korábbi érkezést (Early check in), illetve a későbbi elutazást (Late check out) nem teszi Szerződő félnek lehetővé. A korábbi érkezés illetve a későbbi elutazás díját a mindenkori árlista tartalmazza.
5.2. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 24.00 óráig, joga van arra, hogy elálljon a szerződéstől - kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre -, és ezáltal a lemondási feltételekben meghatározott kötbérfizetési kötelezettség lép életbe. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 10:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka díját a Szolgáltató felé meg kell fizetnie.
5.3. A Szolgáltató általi írásban megküldött ajánlat elfogadásával, a foglalás véglegesítéséről szóló visszaigazolással, továbbá a helyszínen vagy előre online kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég a Hotel Kapitány Általános Szerződési Feltételeit elfogadja, és köteles betartani.
5.4. A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szállodai szobákban elhelyezett A-Z szobamappákban. Emellett a szálloda recepciója 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére.
6. Árak
6.1. A Szolgáltató által működtetett szálloda szobaárai (Rack Rate) a szállodai szobában, vagy a szálloda recepcióján kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (étterem/drinkbár, wellness) állnak rendelkezésre.
6.2. A szolgáltató árait jogosult magyar forintban és bármely konvertibilis valutában is meghatározni.
6.3. A szolgáltató vállalja, hogy az aktuális szállodai szobaárait, az aktuális akcióit, kedvezményeit, és egyéb ajánlatait az általa működtetett www.hotelkapitany.hu weboldalon közzéteszi. A szálloda szolgáltatásait közvetítők útján is forgalmazza. Az akciók során alkalmazott árakból, egyéb tényezőkből következően a szolgáltatások ára azonos időben is eltérhet. Emiatt a vendég a szolgáltatóval szemben igényt nem érvényesíthet, rá az általa kötött szerződés szerinti árak vonatkoznak.
6.4. Áraink a foglaltság, azaz a szabad kapacitás és a tartózkodás időtartamának függvényében, valamint szobatípusainktól függően változhatnak.
6.5. A Hot-Ép Kft. az árváltozás jogát fenntartja. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Ez nem vonatkozik az érvényben lévő árajánlatban szereplő és az írásban visszaigazolt árakra.
6.6. A Hot-Ép Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák az érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t. A Hot-Ép Kft. a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. A szállásdíjak nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni.
7. Megrendelés módosítása
Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, szobatípus vagy a létszám módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében írásban van lehetőség.
8. Ajánlatok, kedvezmények
8.1. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.
8.2. Kapitány Kártya programunk keretében törzsvendégeink részére 10% kedvezményt biztosítunk következő foglalásuk szállásköltségéből. A felhasználhatóság feltételei a szálloda honlapján kerülnek feltüntetésre.
8.3. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze más kedvezménnyel.
8.4. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.
9. Szobafelárak
A csomagár standard szobában történő elhelyezésre vonatkozik. Lehetőség van felár ellenében magasabb kategóriájú szoba igénylésére is szabad kapacitás függvényében.
Felár megnevezése |
Ft/szoba/éj |
Vár felöli erkélyes standard kétágyas szoba |
3 500 Ft/éj |
Családi szoba |
5 500 Ft/éj |
Superior szoba |
10 000 Ft/éj |
Lakosztály |
12 500 Ft/éj |
Nászutas Lakosztály |
15 000 Ft/éj |
Két légterű lakosztály |
15 000 Ft/éj |
Egyágyas szobafoglalás esetén (1 fizető fő a szobában) a kétágyas ár 70%-a kerül felszámításra.
Gyerekkedvezmények: A szolgáltató azon vendégei részére, akik gyermekkel érkeznek, kedvezményeket biztosít. A kedvezmény mértékét a szálloda a honlapján tünteti fel.
9. Lemondási feltételek és előleg fizetési szabályok
9.1. A megrendelőnek a lemondást a szolgáltatóval minden esetben írásban kell közölnie. Online foglalás esetén, amennyiben a Vendég a szálloda saját honlapján foglalt, a visszaigazolásra válaszolva van lehetőség a megrendelés lemondására. Közvetítő partnereink valamelyikénél történt foglalás esetén (booking.com, szallas.hu, szallasvadasz.hu, utazzitthon.hu) az adott foglalási felületen szükséges a rezerváció törlése.
9.2. A lemondási feltételek egyéni foglalásokra érvényesek, csoportok, rendezvények, konferenciák esetén a szerződésben megadott feltételek érvényesek.
9.3. Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek a visszaigazolásban szereplő feltétek szerint alakulnak. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz kötött termékei - így például akciós ajánlatai - foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.
9.4. A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
10. Fizetés módja, garancia
10.1. A szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti az általa a Vendég számára küldött írásos visszaigazoláson.
10.2. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint a belföldi szállodák esetében – a hatályos jogszabályoknak megfelelően -Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya) rendezhető. Egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is, az igénybe vett szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás a szálloda bankszámlájára. Külön szerződés alapján a szálloda által és / vagy szerződött partnere által kiállított voucher, kupon is elfogadható.
10.3. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására kérhet hitelkártya garanciát, továbbá előleg megfizetését a fizetendő összeg egy részére vagy annak teljes összegére.
10.4. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban. A Szolgáltató a HUF-on kívül EUR-t fogad el számlakiegyenlítés céljából. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató számlavezető Bankjának a Vendég érkezési napján érvényes deviza eladási árfolyamán vagy a szolgáltató által előzetesen meghatározott és a vendég számára hozzáférhetően közzétett árfolyamon történik. EUR pénznemben történő készpénzes fizetés esetén az esetlegesen visszajáró összeget HUF-ban egyenlíti ki a Szolgáltató.
10.5. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
10.6. A vendég a tartózkodása során igénybe vett szolgáltatásokról szóló szobaszámla kiegyenlítését a szállodai recepción teheti meg, ahol a szolgáltató munkatársai számlát készítenek a számlakészítésre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
11. Háziállatok
11. 1. A Szolgáltató szálláshelyére háziállatot kizárólag előzetes egyeztetést követően, korlátozott számban és a szabad kapacitás függvényében, parkettás szobában történő elhelyezéssel, tudunk fogadni. Kisállat a szálloda egész területén a Vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják. A háziállat felár díját a mindenkori árlista tartalmazza.
11.2. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért, illetve köteles az esetleges extra takarítás díját a helyszínen megfizetni.
Feltételek:
12. A Vendég jogai
12.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe a kiírásnak megfelelő nyitva-tartási időben.
12.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt, az elutazás időpontjáig. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
12.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik. A szálláshelyről történt elutazást követően utólagos kártérítés benyújtására nincs lehetőség.
13. A Vendég kötelezettségei
13.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
13.2. A vendég köteles gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó kiskorúak folyamatosan felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak és megfelelően, a ház rendjét betartva viselkedjenek a szolgáltató szállodájában.
A kiskorú, vagy más okból nem teljes cselekvőképességű személy károkozásáért – függetlenül attól, hogy a károkozó magatartásra felügyelete alatt vagy azon kívül kerül sor – a szállodában tartózkodó felnőtt szülő, kísérő köteles minden károsult irányába helytállni.
13.3. A vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szálloda recepcióján és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.
13.4. A szolgáltató berendezéseiben és felszerelési tárgyaiban okozott kárért teljes anyagi és erkölcsi felelősséggel tartozik a kárt okozó.
13.5. A szobákból, illetve az épületből bútorokat, berendezési tárgyakat kivinni, áthelyezni nem megengedett.
13.6. A Vendég saját ételt, italt nem hozhat be a szálloda területére, továbbá az éttermi szabályzatot mindenkor köteles betartani.
13.7. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2012. január 1-től a szálloda nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a szállodához tartozó teljes nyílt területen (beleértve a teraszokat, erkélyeket is) tilos a dohányzás. A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességére felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a szálloda elhelyezte. A szálloda alkalmazottjai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó személy jogsértő magatartása miatt a szálloda üzemeltetőjét az illetékes hatóság hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje.
A szobában történő dohányzás esetén a Szolgáltató jogosult extra takarítási díjat felszámolni a Vendéggel szemben.
13.8. Tűz és bármely észlelt veszélyhelyzet esetén a Vendég köteles a recepciót haladéktalanul értesíteni.
14. A Vendég kártérítési felelőssége
14.1. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.
14.2. A kártérítési kötelezettség a komplexum teljes területén lévő vagyontárgyakban okozott károkra egyaránt kiterjed.
15. A Szolgáltató jogai
15.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
15.2. A szolgáltató területén a portaszolgálat jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére.
15.3. Vagyon- és balesetvédelmi okokból a szálloda területe biztonsági kamerákkal van ellátva. A vendég a szállodába történő belépéssel hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket az elektronikus rendszer a törvényi szabályozásnak megfelelően tárolja, utána automatikusan törlésre kerül.
15.4. A szolgáltató területén a szállodai vendégek szórakoztatása érdekében különböző programok kerülnek lebonyolításra. A programokról fotó- és videófelvételeket készíthet a szolgáltató munkatársa, vagy a szolgáltató által az erre a feladatra igénybevett vállalkozás, marketing és promóciós célokra. A programokon megjelent vendég tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy ilyen módon a róla készített felvétel megjelenhet kiadványokban és különböző reklám felületeken. A szolgáltató az adatvédelmi és személyiségi jogokhoz fűződő érdekek érvényesítésére törekszik, azonban a felvételeken szerepelő felismerhetetlenséget garantálni nem tud. A szolgáltató ebből fakadóan, vagy más vendég által készített fotók, videók közreadása miatt nem vállal felelősséget.
16. A Szolgáltató kötelezettsége
A Szolgáltató köteles:
17. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
18. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
19. Elhelyezési garancia
19.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
19.2. A Szolgáltató köteles;
a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
20. A vendég betegsége, halála
20.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
20.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
21. Titoktartás
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
22. Vis major
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
23. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
24. Adatvédelmi nyilatkozat
A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésre bocsájtott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira (amennyiben a vendég ehhez hozzájárult) használja fel.
A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató a szálloda honlapján tüntet fel, illetve az érvényes ÁSZF-et a szálloda recepcióján is elhelyezi.
25. Vegyes rendelkezések:
Jelen általános szerződési feltételek 2021. 01. 30. napjával lépnek hatályba. Rendelkezéseit az egyedi szerződések szabályaival együtt kell alkalmazni.
Kényeztető hétköznapi kikapcsolódás, lovagi tornával, már 22. 900 Ft/fő/éjtől!
Hétvégi csomag, családi kikapcsolódás, lovagi tornával!
NYÁRI ÉLMÉNYEK AZ EGÉSZ CSALÁDNAK
Egész nyáron változatos és különleges gyermekprogramokkal és foglalkozásokkal várjuk kis vendégeinket a szállodában és a Kisfaludy Várkertben egyaránt!
Pünkösdi programok, animáció a gyerekeknek, lovagi torna...
Akár szombati érkezéssel is!
Utazás a középkorba - egy hétvége a történelem jegyében!
Ünnepi hétvége történelmi programokkal!